Teresa

Gästpost av Anonym: Jag antog att det var sådant här man gjorde

In gästpost, Prata om det on december 21, 2010 at 4:18 e m

Prata om det-bloggen är så översvämmad av bidrag att de inte har möjlighet att publicera, bara länka. Därför har jag valt att lägga upp gästposter här av folk som inte har egna bloggar, eller inte vill skriva om ämnet ”hemma”. /Teresa

Jag är ung, väldigt ung som i den benämningen att jag inte ens har fyllt 18, och jag borde vara ute och hångla med olika killar varje helg, för det är sådant man ska göra när man är ung. Men jag gör inte det, för min tilltro för pojkar har brustit totalt, jag ser alla som svin och de som jag trodde var motsatsen har ganska snabbt visat att så inte var fallet. Kanske är det mig det är fel på, kanske dras jag till alla dessa pojkar, men nu skulle jag vilja berätta om den första gången jag kom i kontakt med det sexuella. En vårdag, för något år sedan, det var jag och min bästa tjejkompis, killen hon var upp i öronen kär i och hans kompisar. Jag följde mest med som stöd på denna övernattningen, inte kunde jag lämna henne ensam med några relativt okända killar. Det här var ju ändå ganska kul, jag hade ingen erfarenhet av killar, kanske kanske fanns det en potentiell pojkvän där tänkte jag, kärlekskrank som jag var.

Vi kollade på film, min kompis och killen hon var kär i gick iväg, men jag låg kvar, med benen över honom, för att det var skönt, inget annat. Plötsligt började han smeka dem, jag lät honom fortsätta, det var ju ganska skönt, det var ju ändå första gången en kille överhuvudtaget såg på mig. När han slutade gjorde jag något med benet för att han skulle fortsätta, och det gjorde han. Plötsligt flyttade han sig uppåt, mot mitt underliv, och jag ville inte, inte alls, så jag skruvade på mig, vred på mig och drog upp benen. Han slutade. Tills jag hade somnat. Där, under filten fortsatte han, och jag halvsov, så vad skulle jag göra? När jag vaknade med ett ryck gick jag in och sov. Tidigt nästa morgon fortsatte det, och jag lät honom vara, det var ju en trång säng, jag kom inte undan. Han förde min hand innanför hans kalsonger. Jag vill inte alls utan drog tillbaka den men lät honom vara.

Såhär i efterhand har jag inte förstått varför. Varför jag lät honom fortsätta. Men jag var så ung och dum och så jävla oerfaren och ville så gärna bli sedd. Det är ingen som vet om det här, ingen av mina kompisar, bara alla killar han spred ut det till. Som gjorde mig smutsig och lätt. Hade jag varit lite klokare att jag dragit mig undan och sedan förbarmat han i all evighet, för den makten hade jag, jag hade kunnat gjort han till den äckliga. Men jag lät han vara, för jag antog att det var sådant här man gjorde när man var tonåring och sov över hos varandra.

  1. […] Anonym pratar om det på Teresa Axners blogg: Vi kollade på film, min kompis och killen hon var kär i gick iväg, men jag låg kvar, med benen över honom, för att det var skönt, inget annat. Plötsligt började han smeka dem, jag lät honom fortsätta, det var ju ganska skönt, det var ju ändå första gången en kille överhuvudtaget såg på mig. När han slutade gjorde jag något med benet för att han skulle fortsätta, och det gjorde han. Plötsligt flyttade han sig uppåt, mot mitt underliv, och jag ville inte, inte alls, så jag skruvade på mig, vred på mig och drog upp benen. Han slutade. Tills jag hade somnat. Det här inlägget postades i Blogglänkar. Bokmärk permalänken. ← Rebecka Edgren Aldén pratar om det i Amelia […]

Kommentera

