Teresa

Läs- och lyssningstips helt utan egenintresse (not)

In Självreklam on januari 17, 2010 at 10:33 e m

Idag var jag med litegrann i Sydsvenskan apropå Geek Women Unite, men mest var det grymma GWU!-brudarna Pernilla Hjelt och Charlotte Frantzdatter Johansen som kom till tals. Dessutom har det varit säsongspremiär (säger man så om radio?) för världens bästa program: P3 Kultur. Jag hade äran att få sitta i panelen och käbbla med Johanna Koljonen och Fredrik Strage om rollspel, superhjältar, Star Trek och New Coke apropå temat Reboots. Här kan man lyssna på programmet streamat och här finns det i podcastversion, inklusive extramaterial för den som vill höra mer. Jag inser att jag inte är helt opartisk, men jag tror att vi alla kan vara överens om att faktumet att det finns extramaterial gör att P3 Kultur vinner lajvet per automatik.

Kommentera

